Η Ferrari δεν εγκαταλείπει τη φλόγα των κυλίνδρων

Αυτοκίνητο

Παρά την επερχόμενη ηλεκτρική εποχή, η Ferrari επιβεβαιώνει τη συνέχιση της εξέλιξης των εμβληματικών της θερμικών κινητήρων.

Η Ferrari μπορεί να ετοιμάζεται για το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής, όμως το Maranello δεν σκοπεύει να «σβήσει» τη φωτιά που έκανε το όνομά της θρύλο.

Κατά τη διάρκεια του Capital Markets Day 2025, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα συνεχιστεί αδιάλειπτα στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδίου έως το 2030.

Οι τρεις βασικοί κινητήρες της Ferrari – V6, V8 και V12 – παραμένουν στο επίκεντρο, με βελτιώσεις που στοχεύουν στη συμμόρφωση με τους νέους κανονισμούς αλλά και στην αύξηση της ειδικής ισχύος.

Οι V6 και V8 θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν υπερτροφοδότηση, ενώ ο V12 θα παραμείνει ατμοσφαιρικός, διατηρώντας τον ακατέργαστο ήχο που χαρακτηρίζει τη μάρκα.

Παράλληλα, η Ferrari εξετάζει τη χρήση συνθετικών καυσίμων, προετοιμάζοντας το έδαφος για μια πιο βιώσιμη – αλλά εξίσου εκρηκτική – επόμενη ημέρα.

Αν κάτι δεν λείπει από αυτά τα μοτέρ -σε σύγκριση με τα ηλεκτρικά- είναι η ισχύς Ο V6 των 3.0 λίτρων αποδίδει 900 PS στις εκδόσεις F80, φτάνοντας τις 9.200 σ.α.λ.

Ο V8 της νέας Testarossa 849 αποδίδει 830 PS με όριο τις 8.300 σ.α.λ., ενώ ο θρυλικός ατμοσφαιρικός V12 F140 των 6,5 λίτρων συνεχίζει να ενσαρκώνει το DNA της Ferrari στις Daytona SP3 και 12Cilindri, με ισχύ 840 PS και 830 PS αντίστοιχα.

Το μέλλον της Ferrari προδιαγράφεται πολυμορφικό: έως το 2030, το 40% των μοντέλων της θα είναι θερμικά, το 40% υβριδικά και μόλις το 20% αμιγώς ηλεκτρικά.

Για το Maranello, η ηλεκτροκίνηση είναι ένα νέο κεφάλαιο και όχι το τέλος του πάθους που μόνο ένας V12 στις 9.000 στροφές μπορεί να γεννήσει.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:

Όλα όσα γνωρίζουμε για τη νέα Ferrari Elettrica

Πότε γίνεται παράνομο το αυτοκίνητο λόγω θορύβου

Πειράζουν τα όργανα για να ξεγελάσουν την Τροχαία (video)